CIE FEM CAMÍ compta amb diferents professionals de l’àmbit educatiu, amb experiència en escoles bressols, escoles ordinàries, d’Educació Especial, en centres ocupacionals i inserció laboral i amb altres centres psicopedagogs.


FEM CAMÍ està integrat per un EQUIP TRANSDISCIPLINAR, on totes compartim, treballem, cooperem cap un mateix objectiu, reforçant la feina en cada disciplina de forma transversal.

MÒNICA CARDÚS TORNÉ Directora CIE FEM CAMÍ Mestra d’Educació Especial Formada en Suport Conductual Positiu per persones amb TEA (Trastorn de l’Espectre Autista), en Pràctiques Centrades en la Família, en mètode DENVER, PECS i en Sistemes de Comunicació Augmentativa i Alternativa.

NÚRIA PLANA SOLER
Directora CIE FEM CAMÍ Mestra d’Educació Especial Títol d’Expert Universitari en Trastorn de l’Espectre Autista (UNIR). Formada en Suport Conductual Positiu per persones amb TEA (Trastorn de l’Espectre Autista), en Pràctiques Centrades a la Família, en Sistema PECS, Històries Socials, Ensenyament Estructurat basat en metodologia TEACCH i en mètode DENVER.

NOELIA PUERTO MARQUEZ
Psicopedagoga Formada en Suport Conductual Positiu per persones amb TEA (Trastorn de l’Espectre Autista), en Pràctiques Centrades a la Família, mètode DENVER, Sistema PECS i ensenyament estructurat basat en la metodologia TEACCH. Cursant Màster en dificultats en l’aprenentatge i Trastorns en el llenguatge.

ANNA ORGA CORCOBADO
Pedagoga. Formada en Suport Conductual Positiu.
Formada en Sistemes de Comunicació Augmentativa i Alternativa, en Altes Capacitats, en Pràctiques Centrades en la Família, mètode DENVER i ensenyament estructurat basat en la metodologia TEACCH .

SARAY GONZALEZ BORRAS Integradora social i educadora Títol d’Expert Universitari en Trastorn de l’Espectre Autista (UNIR).
Formada amb Trastorns de l’Aprenentatge, en Trastorn de l’Espectre Autista, Sistema PECS,
ensenyament estructurat basat en la metodologia TEACCH, Suport Conductual Positiu i mètode DENVER.
1r nivell de formació en Integració Sensorial (CEIB)

MIREIA RENOM VENTURA
Integradora Social i Educadora. Interpretació de llenguatge de signes Formada en Suport Conductual Positiu per persones amb TEA (Trastorn de l’Espectre Autista), mètode DENVER i Sistema PECS. Experiència de 6 anys treballant a una escola d’alta complexitat a les aules SIEI, amb infants amb Trastorns de Conducta, TEA, TDAH, entre d’altres. Forma part de l’equip Autisme amb Futur en el projecte Transició a la Vida Adulta.

MERITXELL GALLARDO ROVIRA Logopeda
Especialista amb teràpia miofuncional en disfuncions orofacials, i en el diagnòstic i tractaments dels Trastorns de l’Aprenentatge i del Neurodesenvolupament. Formada en Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat, en problemes de alimentació en el TEA, amb Trastorns Específics del Llenguatge (TEL), en Dificultats Específiques de la Lectoescriptura, i 1r nivell de formació en Integració Sensorial (CEIB).

CLAUDIA BLANCH MITJANS Pedagoga especialista amb educació inclusiva Màster d’educació inclusiva intercultural, formada amb Suport Conductual Positiu per infants i joves TEA, Sistema PECS i ensenyament estructurat basat en la metodologia TEACCH.

MARIA CARRIÓN SANTOS Terapeuta Ocupacional
Graduada en teràpia ocupacional per l’Universitat Miguel Hernández, amb un màster i un postgrau de salut mental i formada en Integració Sensorial. A més, amb experiència en els àmbits de la salut mental, la rehabilitació i sobre tot en atenció pediàtrica i intervenció amb persones autistes.