Duem a terme intervenció amb infants i/o adolescents amb TDAH, TDL, SAF, amb retard maduratiu, discapacitat intel·lectual, dislèxia, dificultats d’aprenentatge, entre d’altres.
Amb una vessant educativa i psico-educativa, treballem les diferents habilitats personals, socials, d’autonomia i d’aprenentatge, d’una forma funcional i adaptativa.
Ens basem amb un pla específic de treball per cada infant, on treballem diferents programes segons les seves necessitats i demanda de la família i escola, on ens coordinem de forma continuada. Ens centrem primerament amb poder fer una reeducació pedagògica a l’alumne, utilitzant materials manipulatius d’aprenetatge, que siguin funcionals i motivadors.
Programes que treballem:
- Comunicació
- Interacció
- Processos en el joc (joc funcional, constructiu i simbòlic)
- Llenguatge
- Reeducació
- Habilitats motrius
- Lectura i escriptura
- Comprensió lectora i matemàtica
- Programa d’educació emocional i habilitats personals
- Autonomia de treball i responsabilitat personal
- Autonomia personal i de carrer
- Habilitats socials
- Atenció i memòria