La reeducació és una intervenció psicopedagògica personalitzada d’aquelles dificultats que presenta l’infant en relació els aprenentatges i el rendiment acadèmic, i en el seu desenvolupament.
L’objectiu és treballar en el procés d’aprenentatge i en l’adquisició d’habilitats i capacitats bàsiques.
A part de proporcionar estratègies per millorar el funcionament escolar de l’alumne/a i en la resta d’entorns, molts cops ens trobem que els aprenentatges bàsics d’infantil no acaben de estar assolits i això dificulta poder avançar amb les habilitats i aprenetatges, com la lectura i escriptura, els conceptes i continguts matemàtics que es troben més endavant.
És per això, que apliquem una reeducació basant-nos en quins aprenentages i habilitats partim per poder avançar en el seu desevolupament i aprenentatge. Ens centrem amb diferents aspectes:
- Orientació espacial
- Orientació temporal
- Percepció visual
- Raonament lògic
- Coordinació visiomotriu
- Coordinació motriu i lateralitat
- Grafomotricitat i dibuix
- Motricitat fina
- Psicomotricitat